22.10.klo 22.05 kuuntelin lointelua vittumaisuudestani. Tämä suulaampi ylävahti selvitti lämpimissään: "Vittu, ikinä edes kuullutkaan tämmösestä." Nyt annan niiden katsella minua jos näkevät. Verhoina ovat valkeat lakanakankaat ja niiden etupuolella (minusta katsottuna) kaksi kohdelamppua valaisemassa. Olen vielä verhon takana ja kun en aiheuta valojen ja verhon väliin varjoa, niin lienen suojassa katseilta. Ainakin siellä joku jauhaa "vittujen vittujen...", mutta sehän voisi olla hämäystäkin. En tiedä nykyajan tekniikoista.

Se stetoskooppinainen poistui "en tiedä"- kommentein. Se ilmineerasi itsensä silloin tällöin. "Outo" se tuumasi.

Käytäväpoliiseista nainen kiipesi katolle ja sanoi: "Eikö tuosta yhdestä välistä näy?" "Ei näy siitäkään", sanoi voi vittujen vittujen vittujen mies vintillä.

Minä en ymmärrä tätä tohotusta. Jos olisin tehnyt rikoksen, niin luulisi että minut välittömästi pidätettäisiin. Mitä ne odottelevat? Vai odottelevatko ne sitä että minä tekisin rikoksen? Vai kerääkö ne kokoon aineistoa, joka osoittaisi minun tehneen rikoksen? Tilanne on älytön, kuin "poliisi"voimat olisivat provosoimassa kansalaista rikokseen."